În domeniul publicitar, principala luptă între branduri se dă pentru atenția consumatorului. Astfel, pe langa inovație, ingeniozitate, poziționare, calitate, etc., vizibilitatea materialului publicitar joacă un rol esențial. Aici intervine materialul preferat în cazul aplicațiilor precum: casetele luminoase, display-ere iluminate din spate și cele de interior – backlit filmul.
Ce este backlit filmul?
Structural vorbind, backlit film-ul este un material de tip PET (tereftalat de polietilenă – patentat în 1941), adica o rășină polimerică din familia poliesterilor. Similar cu PVC-ul (policlorura de vinil), PET-ul face parte la rândul său din categoria materialelor termoplastice – care se pot prelucra ușor doar când ajung la o anumită temperature și se soldifică la răcire fără a suferi deteriorări.
De la PET la backlit film nu a mai fost decât un pas. Totuși, invenția acestui material a revoluționat industria signalisticii, fie ea indoor sau outdoor.
Caracteristicile backlitfilm-ului:
- Semi-translucență alb-lăptoasă care distribuie foarte bine lumina care trece prin ea;
- Calitate superioară a printului;
- Este rezistent la apă;
- Este ușor de montat.
Ce mai trebuie știut despre acest material?
Este un material din gama premium, iar pentru o redare fidelă a culorilor trebuie printat în dublă densitate, fiind folosită o cantitate de cerneală semnificativ mai mare. Prin urmare, costurile printării pe acest material sunt în concordanță cu avantajele pe care acesta le oferă.
Foarte important este ca atunci când clientul alege culorile din pantonar, acestea să fie iluminate din spate pentru a evita eventualele neplăceri ulterioare.
Comenteaza